مقالات آرشیو خبر ها
دیبالا ادامه دهنده ی راه شماره ی 10 سابق یوونتوس

دیبالا ادامه دهنده ی راه شماره ی 10 سابق یوونتوس

با به ثمر رساندن هفتمین گل در چهارده دیداری که برای یوونتوس به میدان رفته است، ستاره ی جوان بیانکونری با گذر از هر بازی رویاهای هواداران را برای جانشینی شایسته برای کارلوس توز به واقعیت تبدیل می کند.

پس از برد دیگری در مقابل لاتزیو در ورزشگاه المپیکو، پائولو دیبالای یوونتوس با ارائه ی یک نمایش تأثیرگذار، تمام پیشخوان های امروز روزنامه های ورزشی را به خود اختصاص داد و حالا خاطرات هواداران یوونتوس با کارلوس توز را زنده کرده است.

مهاجم جوان آرژانتینی در هر دو گل یوونتوس نقش داشت، شوت او به سمت دروازه باعث چرخش جهت توپ توسط جنتیلتی شده و نخستین گل بیانکونری را به ارمغان آورد. همچنین شوت شگفت انگیز او در دقیقه ی 32 به یوونتوس در کسب پیروزی در زمین لاتزیو و پنجمین پیروزی متوالی در سری آ کمک کرد.

دیبالا جمعه شب هفتمین گل خود را در 14 دیداری که در سری آ به میدان رفته است به ثمر رساند و به عنوان برترین گلزن تیم جایگاه خود را در تیم مستحکم کرد و حالا رکوردی بهتر از هموطن خود ثبت کرده است.

در فصل اول کارلوس توز در یوونتوس، شماره ی 10 سابق تیم در 15 دیدار نخست خود در سری آ هفت گل به ثمر رسانده و سه پاس گل به هم تیمی هایش ارسال کرد. این در حالی است که با یک بازی کم تر، دیبالای 22 ساله این آمار را به ثبت رسانده که نشان از عملکرد بهتری نسبت به توز است.


مهاجم جوان تیم ملی آرژانتین پس از بازی دیشب اذعان کرد که در هفته های اخیر پیشرفت کرده و با کمک ماسیمیلیانو آلگری و هم تیمی هایش ماریو ماندژوکیچ، آلوارو موراتا و سیمونه زاتزا به هدف خود که به عنوان ادامه دهنده ی راه توز در تورین است خواهد رسید.

" می خواهم همانند توز در یوونتوس برنده شوم، بازی کردن در ابتدای فصل برای من ساده نبود و در این مورد باید از سرمربی آلگری تشکر کنم. او من را مجبور به تماشای ویدیوهایی کرد که به سادگی می توانستم اشتباهاتم را شناسایی و در حال حاضر بازیکن بهتری نسبت به گذشته باشم."

" همچنین، من به حرکات ماندژوکیچ و رویکرد او در زمانی که می خواهد توپ حریف را تصاحب کند دقت می کنم. مطمئناً، او در جلوی زمین آنقدر با تلاش بازی می کند که فضاهای خالی زیادی برای من ایجاد می کند."

حالا همانند یوونتوس توز، تیم فعلی یووه به خوبی با محوریت دیبالا ساخته شده و تأثیرگذاری و نقش او در تیم در حال رشد است. در حال حاضر مقایسه ی بین این دو نمی تواند رویا تصور شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: